CASE STUDYS

Szanowni Państwo, nie wszystkie nasze działania mogą być publikowane ze względu na fakt, iż dbamy o prywatność naszych Klientów. Poniżej prezentujemy kilka przykładów naszej pracy. Część Klientów, z którymi współpracowaliśmy życzyli sobie pakiety jednorazowych działań, inni natomiast byli z nami przez dłuższy czas w ramach abonamentu. Zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku nasi Partnerzy odczuli trwałą poprawę pozycji.

Klient: HostingRabaty.pl – ogólnopolski portal z kodami rabatowymi na hosting

  • Klient zaufał naszej firmie i zlecił w pierwszej kolejności budowę portalu, który w przyszłości będzie dobrze zoptymalizowany pod działania SEO,
  • Serwis powstał w styczniu 2022 roku, a od połowy lutego tego samego roku rozpoczęliśmy działania SEO zmierzające do wygenerowania ruchu organicznego oraz wypozycjonowania kilku istotnych dla Klienta fraz,
  • Klient szczegółowo określił, jakie frazy są dla niego istotne z biznesowego punktu widzenia: kod rabatowy Seohost, kod rabatowy Seohost odnowienie, kod rabatowy Hostido, kod rabatowy Hitme, kod rabatowy Nazwa.pl, kod rabatowy LH.pl, kod rabatowy Cyber Folks,
  • Nasi eksperci startowali z pozycji zerowej: strona nie znajdowała się w indeksie Google i na żadną z fraz nie wyświetlała się w wynikach wyszukiwania.
  • W pierwszej kolejności stworzono kompleksową strategię dotyczącą link buildingu oraz copywritingu, a następnie rozpoczęto implementować dobrze zoptymalizowaną treść oraz pozyskiwać linki dla domeny.

Dzięki bogatej treści, jaka została stworzona na potrzeby strony, efekty udało się wypracować bardzo szybko. Sytuacja fraz kluczowych w marcu, po zaledwie kilku tygodniach intensywnych prac wyglądała następująco:

case-study-seo-agencja

Wobec bardzo dobrych efektów, kontynuowano przyjętą strategię, pozyskując coraz większą liczbę linków do strony oraz zwiększając objętość treści na stronie. Witryna (WordPress + DIVI) została zoptymalizowana i przyspieszona. Aby mieć wysoką miarodajność efektów, do monitorowania postępów używaliśmy narzędzi Ahrefs oraz Senuto, a także Google Search Console. Do kwietnia 2022 roku pozyskaliśmy ponad 500 linków zwrotnych dla domeny. Źródła linków: blogi, artykuły sponsorowane, komentarze, fora internetowe, ogłoszenia, katalogi stron, profile social media i inne. Na początku kwietnia sytuacja portalu wyglądała następująco:

ahrefs-case-study

Początek kwietnia przyniósł dalsze umacnianie się pozycji. Jednocześnie narzędzie Ahrefs potwierdziło, że optymalizacja treści na podstronach przebiega prawidłowo i Google bardzo selektywnie „widzi” poszczególne podstrony i przypisane im frazy. Wyeliminowano problem kanibalizacji (konkurowania konkretnych podstron ze stroną główną). Poniżej tabela SERP (pozycje zasadniczych fraz na początku kwietnia 2022 roku) oraz wynik analizy z narzędzia Ahrefs, które potwierdza skuteczność w zakresie optymalizacji treści:

case-study-agencja-seo-tanio
analiza-seo-agencja-seo

Istotnym, miarodajnym czynnikiem mówiącym o skuteczności działań SEO jest liczba fraz kluczowych w indeksie Google. Jest to nic innego, jak zestaw wszystkich fraz, na które wyświetla się dana witryna. Im wyższy wskaźnik, tym widoczność strony większa. Po 8 tygodniach pracy nad pozycjonowaniem udało się wprowadzić prawie 30 fraz kluczowych do indeksu Google, co potwierdza analiza narzędzia Ahrefs  ⇒

organiczne-slowa-kluczowe

Na początku kwietnia pozyskano dla portalu kilkanaście linków z artykułów sponsorowanych. Nasi copywriterzy stworzyli serię publikacji o unikalnej treści i zamieścili artykuły na wysokiej jakości portalach zapleczowych SEO PRO. Nasi specjaliści postawili na zrównoważone linkowanie wszystkich podstron serwisu – linki w postaci anchorów (podlinkowanej frazy)  ⇒

portale-zapleczowe-pozycjonowanie-tanie

5 kwietnia Klient zdecydował o pozycjonowaniu dodatkowej frazy kluczowej (kod rabatowy LH.PL). W związku z tym nasz zespół przygotował odpowiednio zoptymalizowaną treść i stworzył podstronę dedykowaną dla tej frazy: https://hostingrabaty.pl/kod-rabatowy-lh-pl-lh-20-189882-aktualny/ Od razu po uruchomieniu podstrony została ona podlinkowana z zaplecza blogowego (wpisy i komentarze), dzięki czemu już po pięciu dniach pojawiła się w indeksie Google na 14. pozycji  ⇒

pozycjonowanie-fraz-agencja-seo

Maj 2022 rozpoczął się od intensywnych działań związanych z link buildingiem. Dla poszczególnych fraz wykonano:

  • 200 linków profilowych o wysokich wskaźnikach,
  • 50 wpisów blogowych na platformie Blogger,
  • 50 publikacji na portalach WordPress.com,
  • 50 linków z prywatnych katalogów PKSI,
  • 50 linków z komentarzy na blogach.

Dzięki intensywnym działaniom oraz dywersyfikacji linków udało się w pierwszym dniu czerwca, czyli zaledwie po 4 miesiącach prac, uzyskać efekt, jakiego życzył sobie Klient – wszystkie frazy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Efekt naszych działań utrzymuje się do dziś.

case-study-agencja-seo-pozycjonowanie
konsultacja-seo-bezplatna-agencja

Bezpłatna, strategiczna konsultacja SEO

Już teraz umów się na bezpłatną, strategiczną konsultację SEO! Przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem usterek SEO i powiemy, jaka strategia będzie dla Ciebie najkorzystniejsza. Konsultację możesz umówić w dogodnej dla siebie porze - nasi eksperci pozostają do Twojej dyspozycji. Pamiętaj, z nami potężne SEO możliwe jest już od 499 zł brutto miesięcznie! Agencja SEO Microseo - mądre pozycjonowanie stron i sklepów e-commerce.

Kontakt: +48 697 698 253