UNIKALNE PUBLIKACJE SEO PRO W MICROSEO

Nasza agencja oferuje Państwu również możliwość napisania profesjonalnych artykułów SEO PRO i publikacji treści na solidnym zapleczu naszej firmy. Jesteśmy właścicielami ponad 20 portali ogólnotematycznych, na których regularnie zamieszczamy artykuły z linkami do stron naszych Klientów. Dzięki unikalnym publikacjom mogą Państwo wzmocnić pozycję swojej witryny, rozpropagować ją w sieci i zyskać większe grono potencjalnych klientów. Wszystkie nasze portale to zadbane witryny z różnorodną grafiką, funkcjonujące na serwerach z odmiennymi numerami IP, dzięki czemu Google nie widzi pomiędzy nimi powiązań. Serwisy są na bieżąco pozycjonowane, a treści w nich publikowane są wyłącznie unikalnymi tekstami.

skuteczny-link-building-agencja
portal-seo agencja seo sxo

Sprawdź, jak piszemy i gdzie publikujemy!

Nie kupuj kota w worku – sprawdź, w jaki sposób piszemy i gdzie publikujemy artykuły wraz z linkami do stron naszych Klientów. Przykładowy portal: www.wiarygodni.eu – nasza firma dysponuje 23 podobnymi serwisami, na których reklamujemy biznesy naszych Partnerów. Wszystkie portale istnieją od dłuższego czasu (4-6 lat), są zadbane i pozbawione SPAM-u.

W ramach usługi napiszemy dla Państwa od 1 do 23 tematycznych, unikalnych artykułów, a następnie zamieścimy wraz z linkami prowadzącymi do Państwa strony na wysokiej jakości zapleczu SEO naszej firmy. Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji lub zamówić usługę, zachęcamy do kontaktu: copywriting@microseo.pl

Dlaczego warto pozycjonować stronę za pomocą linków z artykułów?

Prowadzenie własnego biznesu bez wdrożenia działań z zakresu marketingu internetowego, obecnie nie przynosi w zasadzie żadnych efektów. Bardzo ważne jest zatem to, aby skrupulatnie zaplanować działania marketingowe. Musimy być świadomi tego, że nie każdy od razu będzie wiedział, że akurat otworzyliśmy sklep z takim czy innym produktem, nie każdy będzie też wiedział, że mamy firmę, która oferuje usługi z takiego czy innego zakresu.

Tym samym, jeśli rzeczywiście chcemy, aby nasza firma się rozwijała, musimy już na samym początku jej działania zadbać o wdrożenie działań marketingowych. Podstawą jest w tym aspekcie oczywiście stworzenie własnej strony internetowej, a co za tym idzie – pozycjonowanie jej.

Czym jest pozycjonowanie? Jak je prawidłowo przeprowadzić? I przede wszystkim: o jakie elementy koniecznie musimy zadbać, aby pozycjonowanie przyniosło nam oczekiwane rezultaty? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, znajdziecie w naszym poniższym artykule. 

unikalne-artykuly-seo-agencja
Unikalne artykuły SEO link building agencja

Pozycjonowanie strony za pomocą linków w artykułach

Z pewnością każdy, kto kiedykolwiek miał styczność z pojęciem pozycjonowania strony, słyszał, że najlepiej pozycjonować za pomocą wartościowych linków, umieszczanych w artykułach sponsorowanych. Co do zasady, jest to prawda. Tego rodzaju zabieg pozwala na “zagarnięcie” części ruchu z innej strony i przekierowanie go na naszą, co w efekcie przełoży się na zwiększenie ruchu na naszej stronie a w dalszej konsekwencji – na wzrost sprzedaży. Tak, w najprostszy sposób, można wyjaśnić działanie link buildingu. 

Link Building jest jednak zabiegiem, który nie może być wykonany przez laika, ponieważ to, czy i jakie linki docelowo umieścimy w artykule, bezpośrednio wpływa na widoczność naszej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Kluczowe są tutaj dwie kwestie: pierwszą z nich jest z całą pewnością jakość stron, na których pojawią się linki prowadzące do naszej strony. Portale te powinny odznaczać się wysokimi wskaźnikami: Citation Flow oraz Trust Flow. Im wyższe te wskaźniki, tym większa szansa, że umieszczenie linków prowadzących do naszej strony, przyniesie pożądane rezultaty.

Jak powinny wyglądać linki, które umieszczamy w artykułach sponsorowanych?

Umieszczanie linków w artykułach sponsorowanych – bo to właśnie za ich pomocą wykonuje się w dużej mierze link building – musi być robione w sposób odpowiedzialny. Kluczowe jest przede wszystkim to, aby znać sposób działania algorytmu o nazwie Pingwin. To on “czyta” treści i ocenia je pod kątem atrakcyjności oraz zgodności z tematem. Tym samym, dobór fraz kluczowych oraz anchor tekstów (czyli tego, w jaki sposób wygląda link umieszczony w artykule), musi być odpowiednio przemyślany. Linki, które umieszczamy w artykułach, co do zasady, mogą przyjmować następujące formy:

  • fraza, np. klocki dla dzieci,
  • fraza + nazwa strony, np. klocki dla dzieci – klockidladzieci.pl,
  • nazwa strony, np. klockidladzieci.pl

To, na który z wariantów się zdecydujemy, zależne jest od wielu czynników, które osoba odpowiedzialna za link building weźmie pod uwagę i podda dokładnej analizie.

Zaplecze SEO strony internetowej – co to jest i dlaczego jest ważne?

Strony zapleczowe, jak sama nazwa wskazuje, mają być zapleczem dla pozycjonowania – swoistym wsparciem działań, które prowadzimy. Generalnie, nie powinno się prowadzić pozycjonowania w taki sposób, aby całą jego “moc” skupiać na zapleczach. Linki należy rozkładać pomiędzy różne źródła – w tym także zaplecza. Zapleczem SEO może być np. strona – wizytówka czy portal o niższych wskaźnikach CF i TF. Treści, które są publikowane na stronach zapleczowych koncentrują się przede wszystkim na odpowiednim zagęszczeniu fraz kluczowych oraz linków, które zaprowadzą użytkownika na naszą docelową stronę.

Unikalność treści, czyli co to jest duplicate content

Z pewnością wiecie już, że do pozycjonowania danej strony, niezbędna jest duża ilość treści. Skąd te treści wziąć? Nie ma na to pytanie prostszej odpowiedzi, niż taka, która brzmi: Trzeba te treści napisać, z podkreśleniem ostatniego słowa. Treści, które wykorzystujemy do pozycjonowania, nie mogą pod żadnym pozorem być kopiowane z innych stron. Umieszczanie takich treści np. na zapleczach SEO, jest nie tylko nieetyczne i samo w sobie jest plagiatem, ale przede wszystkim, szkodzi naszej stronie. Algorytm Pingwin, bez najmniejszego problemu zrozumie, że treść, którą czyta, już gdzieś widział i prowadziła ona do innej strony, niż prowadzi teraz. W ten sposób, tworzy się duplicate content, czyli tak naprawdę jedno z największych zagrożeń dla pozycjonowania. Duplicate content, czyli tak naprawdę powielenie treści sprawia, że algorytm negatywnie ocenia treści umieszczone na naszej stronie a co za tym idzie, automatycznie spada jej atrakcyjność. To zdecydowanie najmniej szkodliwy wariant. W praktyce duplicate content może prowadzić do umieszczenia filtrów na naszej stronie, a to z kolei jest de facto blokadą dla działań pozycjonerskich. 

Ktoś może powiedzieć: ale przecież te filtry chyba można jakoś zdjąć? Owszem, można pozbyć się filtrów ze strony, jednakże jest to po pierwsze – bardzo czasochłonne, a po drugie – wcale nie zmienia sytuacji. Rzeczywiście, po usunięciu filtrów ze strony teoretycznie da się ją ponownie pozycjonować, ale w praktyce – nie. Algorytm zna bowiem historię naszej strony i od razu „zobaczy”, że była ona “ukarana” nałożeniem filtrów. To z kolei jest automatyczną blokadą do prowadzenia skutecznych działań pozycjonerskich. Reasumując, treści, które wykorzystujemy do pozycjonowania, absolutnie muszą być unikalne, czyli takie, które zostały napisane “od zera” i nigdy wcześniej nie były nigdzie publikowane. Powinny być na temat, zawierać odpowiednie frazy kluczowe oraz linki, które zaprowadzą czytelnika na naszą docelową stronę. Tylko takim rodzajem treści możemy posługiwać się, jeśli chcemy wykonać nasze działania skutecznie.

konsultacja-seo-bezplatna-agencja

Bezpłatna, strategiczna konsultacja SEO

Już teraz umów się na bezpłatną, strategiczną konsultację SEO! Przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem usterek SEO i powiemy, jaka strategia będzie dla Ciebie najkorzystniejsza. Konsultację możesz umówić w dogodnej dla siebie porze - nasi eksperci pozostają do Twojej dyspozycji. Pamiętaj, z nami potężne SEO możliwe jest już od 499 zł brutto miesięcznie! Agencja SEO Microseo - mądre pozycjonowanie stron i sklepów e-commerce.

Kontakt: +48 697 698 253