Pozycjonowanie stron www i sklepów
Na proces pozycjonowania składają się trzy zasadnicze elementy: optymalizacja witryny, linkbuilding oraz copywriting. W ramach prezentowanej tutaj oferty mogą Państwo nabyć kompleksową usługę pozycjonowania strony internetowej lub sklepu z atrakcyjnym miesięcznym abonamentem. W kwocie abonamentu zawarte są wszelkie niezbędne działania zmierzające do poprawy pozycji Państwa witryny w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonujemy wszelkiego rodzaju strony i sklepy internetowe, specjalizujemy się zwłaszcza w witrynach: WordPress (oraz inne CMS-y), strony kodowane od podstaw, skrypty sklepów osCommerce, np. PrestaShop czy Magento, platformy typu Shopper, IdoSell, Sky-Shop, RedCart i inne.
OPTYMALIZACJA WITRYNY
Działania zmierzające do wyeliminowania usterek SEO w samej pozycjonowanej witrynie.
LINKBUILDING
Pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do pozycjonowanej strony.
COPYWRITING
Tworzenie unikalnej i dobrze zoptymalizowanej pod kątem SEO treści.
W ramach działań SEO, o ile jest to konieczne, prowadzimy również firmowe blogi, zwiększając tym samym liczbę fraz kluczowych wchodzących do indeksu Google. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do bezpłatnej konsultacji strategicznej SEO. Rozmowa pozwoli zrozumieć, jakie działania należy podjąć, aby Państwa domena generowała wysoki ruch.
Pakiety cenowe SEO dla stron www i sklepów
W poniższych pakietach przedstawiono orientacyjne wartości składowe działań pozycjonerskich. Zdajemy sobie sprawę, że strategia SEO dla poszczególnych witryn musi być spersonalizowana, dlatego też parametry podane w pakietach mogą ulegać zmianom w celu dostosowania działań do potrzeb Klienta. Jeśli chcą Państwo poznać więcej szczegółów dotyczących technicznych aspektów naszych działań, zapraszamy na podstronę POZYCJONOWANIE STRON I SKLEPÓW. Dla mikro witryn lub stron typu "one page", możemy zaoferować jeszcze bardziej korzystne ceny pakietów!
Operujesz wyższym budżetem? Znakomicie! Przygotujemy dla Ciebie dedykowany pakiet SEO, dzięki czemu postępy w działaniach SEO będą szybsze.
START
Dla małych witryn firmowych10-20 mocnych linków zewnętrznych miesięcznie, (źródła linków: publikacje reklamowe, artykuły, profile social media, fora dyskusyjne, komentarze, wizytówki, katalogi stron, blogi),
- 5 tys. znaków ze spacjami (copywriting)/miesiąc
- optymalizacja do 3 podstron miesięcznie,
- do 2h dodatkowych konsultacji z ekspertem miesięcznie,
Dla wszystkich pakietów cenowych przewidujemy również: kompleksowy audyt SEO, budowę strategii pozycjonowania, dobór fraz kluczowych (wspólnie z Klientem), analizę konkurencji, instalację narzędzi analitycznych, raportowanie działań na żywo, umowę z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, dedykowany zespół specjalistów SEO, analizę architektury informacji, monitoring ważnych fraz.
PROFESSIONAL
Dla średnich stron lub niedużych sklepów40-60 mocnych linków zewnętrznych miesięcznie, (źródła linków: publikacje reklamowe, artykuły, profile social media, fora dyskusyjne, komentarze, wizytówki, katalogi stron, blogi),
- 15 tys. znaków ze spacjami (copywriting)/miesiąc,
- optymalizacja do 7 podstron miesięcznie,
- do 3h dodatkowych konsultacji z ekspertem miesięcznie,
Dla wszystkich pakietów cenowych przewidujemy również: kompleksowy audyt SEO, budowę strategii pozycjonowania, dobór fraz kluczowych (wspólnie z Klientem), analizę konkurencji, instalację narzędzi analitycznych, raportowanie działań na żywo, umowę z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, dedykowany zespół specjalistów SEO, analizę architektury informacji, monitoring ważnych fraz.
START PLUS
Dla małych witryn lub niedużych sklepów20-40 mocnych linków zewnętrznych miesięcznie, (źródła linków: publikacje reklamowe, artykuły, profile social media, fora dyskusyjne, komentarze, wizytówki, katalogi stron, blogi),
- 10 tys. znaków ze spacjami (copywriting)/miesiąc,
- optymalizacja do 5 podstron miesięcznie,
- do 2h dodatkowych konsultacji z ekspertem miesięcznie,
Dla wszystkich pakietów cenowych przewidujemy również: kompleksowy audyt SEO, budowę strategii pozycjonowania, dobór fraz kluczowych (wspólnie z Klientem), analizę konkurencji, instalację narzędzi analitycznych, raportowanie działań na żywo, umowę z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, dedykowany zespół specjalistów SEO, analizę architektury informacji, monitoring ważnych fraz.
PROFESSIONAL PLUS
Dla dużych witryn lub średnich sklepów60-80 mocnych linków zewnętrznych miesięcznie (źródła linków: publikacje reklamowe, artykuły, profile social media, fora dyskusyjne, komentarze, wizytówki, katalogi stron, blogi),
- 20 tys. znaków ze spacjami (copywriting)/miesiąc,
- optymalizacja do 10 podstron miesięcznie,
- do 3h dodatkowych konsultacji z ekspertem miesięcznie,
Dla wszystkich pakietów cenowych przewidujemy również: kompleksowy audyt SEO, budowę strategii pozycjonowania, dobór fraz kluczowych (wspólnie z Klientem), analizę konkurencji, instalację narzędzi analitycznych, raportowanie działań na żywo, umowę z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, dedykowany zespół specjalistów SEO, analizę architektury informacji, monitoring ważnych fraz.
Nie czekaj i umów się na bezpłatną konsultację, podczas której omówimy najbardziej skuteczną strategię pozycjonowania dla Twojej witryny, podyskutujemy o usterkach i o perspektywie zwiększonego ruchu oraz zwielokrotnionego zysku dla biznesu.
Co to jest pozycjonowanie (SEO)?
Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań prowadzących do tego, aby dana strona internetowa znajdowała sie na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania przeglądarki Google. Zdecydowana większość użytkowników Internetu przegląda strony znajdujące się na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Nawet najciekawsze portale internetowe mogą nie pojawić się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania, jeśli ich właściciel nie ma pojęcia co wpływa na pozycję strony i nie dba o te elementy. Strony umieszczone przez Google na pierwszych pozycjach zostały ocenione za najbardziej odpowiednie w odniesieniu do wyszukiwanych słów kluczowych. Ponadto Google dba o to, aby w pierwszej kolejności w wynikach wyszukiwania pojawiały się strony najbardziej wartościowe i merytoryczne. Sposób działania algorytmów Google nie jest nikomu znany, wiadomo jednak jakie działania mają wpływ na poprawienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Na proces pozycjonowania strony składają się trzy elementy: optymalizacja strony (w tym optymalizacja treści); linkbuilding; copywriting.
Optymalizacja strony – zaczynamy!
Optymalizacja strony internetowej dotyczy wszelkich działań, które można podjąć bezpośrednio na stronie, polegająca na ulepszeniu (optymalizacji) jej poszczególnych elementów. Właściwie przeprowadzona optymalizacja pozwala algorytmom Google sprawnie poruszać się po jej treści oraz właściwie zinterpretować jej zawartość. Działania te są także bardzo przydatne z punktu widzenia użytkownika strony, gdyż umożliwiają szybką analizę jej treści pod względem przydatności i odpowiedzi na zadane przez niego pytanie. Optymalizacja strony jest podstawą procesu pozycjonowania, ponieważ bez niej wszelkie inne działania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.
Chcąc optymalizować swoją witrynę www należy w pierwszej kolejności zapoznać się ze sposobem działania wyszukiwarki Google. Jest to bardzo złożony proces sprowadzający się do ciągłego przeszukiwania sieci i porządkowania jej zasobów według różnych algorytmów, a składają sie na niego: skanowanie, indeksowanie, wyświetlanie wyników.
Optymalizacja strony również składa się z trzech elementów: optymalizacja kodu strony, analiza słów kluczowych oraz konkurencji, doskonalenie treści na stronie.
Optymalizacja kodu strony wiążę się między innymi z eliminacją błędów na stronie oraz z poprawą indeksowania wybranych zasobów. Jej zadaniem jest ułatwienie robotowi wyszukiwarki poruszanie się po witrynie. W ramach optymalizacji kodu warto zwrócić uwagę na tzw. UX strony, czyli dokonać audytu „doświadczeń użytkowników” związanych z pobytem w witrynie. Jego wyniki są bardzo często impulsem do wielu zmian w kodzie witryny, które ułatwią jej użytkowanie.
Analiza słów kluczowych pomaga robotowi Google znaleźć konkretne frazy w zawartości całej witryny. Google przeszukuje stronę, próbując określić, czy będzie ona stanowiła trafną odpowiedź dla wpisanego w wyszukiwarkę hasła. Proces ten obejmuje między innymi analizę słów kluczowych. Niestety możliwych wyników są zwykle tysiące, dlatego też wyszukiwarka musi zdecydować, w jaki sposób je uszeregować. Ważnym aspektem jest zgodność treści stron z zapytaniem użytkownika. Wysokie miejsca zostają przyporządkowane witrynom, które pasują do wyszukiwanych słów.
Doskonalenie treści na stronie stanowi bardzo ważny aspekt procesu jej optymalizacji. Na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania znajdują się strony, które są przydatne z punktu widzenia użytkownika. Oznacza to, że zamieszczona na nich treść stanowi dla niego wartość np. pomaga rozwiązać problem lub dostarcza fachowej wiedzy na określony temat. Treści na stronie powinny być rzetelne, unikalne i popranie skonstruowane, aby dana witryna miała szanse zajmować wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania.
Linkbuilding – bądź popularny w sieci!
Linkbuilding to proces polegający na zdobywaniu odnośników do własnej strony internetowej z innych witryn. Ważne, aby odnośniki te były linkami dobrej jakości. Jeśli nasza strona jest polecana prze inne wartościowe strony, zwiększa to szanse na jej widoczności na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania. Linki można umieszczać w postaci adresów URL, ale mogą być także powiązane z grafiką lub fragmentem tekstu na stronie, zwanym anchor tekst. Linki zewnętrzne można pozyskać z kilku źródeł. Mogą nimi być katalogi, blogi, media społecznościowe, fora internetowe, artykuły sponsorowane. Warte uwagi są tutaj właśnie artykuły sponsorowane, które są bardzo skuteczną formą link buildingu. Artykuły są zamieszczane na wartościowych, dobrej jakości portalach, a skuteczność umieszczonych w nich linków jest najwyższa, gdy pisane są w fachowy, obiektywny i rzetelny sposób. Zwykle linkowanie witryny powstaje w naturalny sposób. Osoby, które ją odwiedzają uznając ją za wiarygodną i wartościową, odsyłają do niej w swoich komentarzach na forach, blogach itd.
Copywriting – redagujemy treść!
Copywriting jest to sztuka pisania wartościowych treści na strony internetowe. Wartościowe treści to takie, które są przyjazne nie tylko dla klienta czy użytkownika, ale także dla wyszukiwarki Google. Dzięki nim widoczność strony w wynikach wyszukiwania ulega poprawie, a potrzeby informacyjne osób odwiedzających witrynę zostają zaspokojone. Zazwyczaj treści na stronach internetowych docierają głównie do stałych odbiorców. Optymalizacja dodawanych treści pod kątem pozycjonowania może sprawić, że zyskają wielu nowych odbiorców. Wartościowe teksty wspomagają proces pozycjonowania, pomagają określić algorytmom Google zawartość podstron, a także budują widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Unikalne, rzetelne i fachowe teksty powinny być podstawą stron firmowych i sklepów internetowych.
W ramach naszej oferty abonamentu SEO otrzymują Państwo kompleksowe działania pozycjonerskie, na które składają się: optymalizacja witryny (w tym optymalizacja treści), linkbuilding oraz copywriting. Dzięki skrupulatnie przygotowanej strategii Państwa witryna zyska zwiększony ruch i widoczność w wynikach wyszukiwania Google.
#PoradnikPozycjonera
Jak poprawnie optymalizować treść na stronie?
Jednym z podstawowych działań wchodzących w skład pozycjonowania strony, jest optymalizacja treści. Optymalizacja treści, to pojęcie, na które składa się wiele czynników. Wdrożenie jej, wymaga nie tylko wiedzy i umiejętności, ale też wykorzystania odpowiednich narzędzi.
Optymalizacja treści – czym jest?
Najprościej rzecz ujmując, optymalizacją treści jest dopasowanie ich w taki sposób, aby algorytm uznał je za wartościowe. Na proces ten, składają się dobrze dopasowane frazy kluczowe oraz odpowiednia ich ilość, jak również sama treść. Za ocenę jakości treści na stronach, odpowiada algorytm NLP.
NLP – co to jest i dlaczego jest ważne?
Wspomnieliśmy wcześniej, że za zrozumienie treści oraz pozytywną ich ocenę, odpowiada NLP (ang. Natural Language Processing). NLP działa w bardzo prosty sposób: czyta treści i rozumie je maszynowo pod kątem wpisywanych w wyszukiwarki słów i fraz kluczowych. Innymi słowy, to, czy dana strona pokaże się nam wyżej, czy niżej w naturalnych wynikach wyszukiwania, to efekt oceny jakości treści znajdującej się na stronie właśnie przez NLP.
Frazy kluczowe – jak je dobierać?
Podstawą, jeśli chodzi o odpowiednią optymalizację strony – w tym także opisów produktów i kategorii, które znajdują się w sklepie internetowym – jest odpowiedni dobór fraz kluczowych oraz właściwa częstotliwość ich umieszczenia. W założeniu, frazy, które umieścimy na stronie, mają podnosić atrakcyjność naszej strony na tle innych stron, które stanowią dla nas konkurencję. Jak zatem wybrać frazy? Skąd będziemy wiedzieli, że te, a nie inne będą najlepsze? I wreszcie ostatnia kwestia: Jak dokładnie określić ilość fraz kluczowych, które mają znaleźć się na naszej stronie? Na te wszystkie pytania, jest tylko jedna odpowiedź: Musimy użyć do tego celu odpowiedniego narzędzia, np. SurferSEO.
Jak działa SurferSEO?
Za pomocą narzędzia takiego, jak SurferSEO, jesteśmy w stanie dokładnie zoptymalizować wszystkie treści, które umieszczamy na stronie – w tym także obrazki, zdjęcia czy grafiki. SurferSEO działa jak analityk: dostarczoną przez nas treść ocenia nie tylko pod kątem ilości treści, ale też linkowania, zdjęć czy nasycenia frazami kluczowymi. Analizę wykonuje w oparciu o konkurencję. To swego rodzaju skaner treści, który wskaże nam drogę do wdrożenia najlepszej, dla naszej branży, treści na stronę.
Działanie SurferSEO, wymaga od nas zrobienia tak naprawdę dwóch rzeczy. Po pierwsze – wpisujemy frazę kluczową. Po drugie – wpisujemy adres url naszej strony, aby narzędzie mogło go przeskanować pod kątem konkurencji. Na podstawie tych dwóch informacji, otrzymamy najpopularniejsze strony, które zostały odpowiednio ocenione przez NLP a które jednocześnie stanowią dla nas konkurencję.
Optymalizacja treści za pomocą SurferSEO
Wiemy już, jak SurferSEO wskazuje nam konkurencję, warto zatem przyjrzeć się temu, jak możemy z pomocą tego narzędzia zoptymalizować treści na naszą stronę. SurferSEO, jest wyposażony w edytor tekstu – tam wpisujemy treść, oczywiście po ustawieniu wcześniej interesujących nas fraz kluczowych. Tworzymy treść, a narzędzie w czasie rzeczywistym wskazuje nam jej jakość. Ostateczna ocena treści zależy od wskaźnika znajdującego się po prawej stronie. Ostateczny wynik – im wyższy, tym lepiej – zależy od ilości fraz kluczowych, nagłówków, linków a także obrazków, które umieścimy w treści. Co do zasady, jeśli treść oceniona została na około 75-80 punktów na 100, oznacza to, że jest ona dobrze przygotowana i może zostać wdrożona na stronę. Warto jednak zadbać o to, aby osiągnąć jak najwyższą ocenę, bo to będzie przekładać się na to, jak dobrze nasza strona zostanie oceniona przez NLP, a co za tym idzie – na jej pozycję w wyszukiwarkach po wpisaniu odpowiednich fraz kluczowych. SurferSEO wskazuje nam także te rzeczy, które w treści należy poprawić. Zwraca uwagę na boldowanie, nagłówki i ich długość, linkowanie czy jakość obrazków. Wszystkie błędy, które znajdują się treści, są punktowane przez narzędzie a dzięki temu, ich poprawienie, nie sprawia najmniejszego problemu.
Bezpłatna, strategiczna konsultacja SEO
Już teraz umów się na bezpłatną, strategiczną konsultację SEO! Przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem usterek SEO i powiemy, jaka strategia będzie dla Ciebie najkorzystniejsza. Konsultację możesz umówić w dogodnej dla siebie porze - nasi eksperci pozostają do Twojej dyspozycji. Pamiętaj, z nami potężne SEO możliwe jest już od 499 zł brutto miesięcznie! Agencja SEO Microseo - mądre pozycjonowanie stron i sklepów e-commerce.